Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Pizza & Grill - Lindeplein. Meer weten? Ontdek meer
Diana
26 jun 2026 om 19:28
alleen het bezorgen kan nog aan gewerkt worden ook via de app meer duidelijkheid aangegeven
Andressa
18 jun 2026 om 18:54
First time when we ordered it was delicious but this last time the food didn't taste good anymore, the fries taste the same as frozen fries which isn't advertised.. The quality of the food just dropped drastically.
ruud
8 jun 2026 om 7:39
good taste, decent price and good amount, would recommend
Matty
5 jun 2026 om 18:29
lekker!
Ruud
31 mei 2026 om 20:34
Was lekker nog lekker warm
Mark
31 mei 2026 om 12:34
eindelijk weer echte kapsalons te krijgen in Eersel
Carola
24 mei 2026 om 18:37
pizza was niet heet en bij de shoarma schotel z zat geen saus.
Niels
17 mei 2026 om 17:30
Mis de helft
Davey
14 mei 2026 om 7:36
dikke prima, 2x besteld en 2x tevreden.
peter
3 mei 2026 om 19:43
Optijd bezorgd. Lekkere Griekse schotel